یوزرنیم پسوردهای جدید نود 32 عمو حسن

مقالات رایانه و اینترنت و ویندوز و نرم افزار و سخت افزار

یوزرنیم پسوردهای جدید نود 32 عمو حسن

مقالات رایانه و اینترنت و ویندوز و نرم افزار و سخت افزار

10 کاری که می توان با USB انجام داد

10 کاری که می توان با USB انجام داد
1- مدیریت فلش مموری

اگر بر سیستم شما ویندوزXP نصب است و می خواهید از USB flash خود برای جابجایی دیتا استفاده کنید، این کار را به صورتی بهینه شده با Microsoft USB Flash Drive Manager انجام دهید .پس از نصب این manager شما می توانید کارهای زیادی انجام دهید از قبیل: کپی از هارددیسک به فلش و برعکس، تغییر label هارددیسک، ساخت یک فایل autorun.inf با این هدف که با وصل کردن USB به سیستم Drive Manager به طور خودکار فعال شود و غیره. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و نیز دانلود USB Flash Drive Manager ،به Microsoft TechNet Magazine site سری بزنید.

2-USB در ردای یک MP3 player!

فرض کنید که شما در اداره سخت مشغول کارکردن هستید(!) ولی به ناگاه هوس می کنید که به یک موسیقی گوش بدهید. تا اینجای کار چیز خاصی نیست ولی مشکل ازآنجا شروع می شود که شما MP3 player ندارید. مژده! برای حل این مشکل می توانید از USB flash به عنوان MP3 player استفاده کنید .کافی است این مراحل را طی نمایید:
فایل های موسیقی مورد نظرتان را در USB کپی کنید آن را به سیستمتان وصل نمایید، به سراغ windows Media player بروید و در آنجا یک library برای فایل های موسیقی حافظه فلش خود بسازید. تمام شد. ضمناً به یاد داشته باشید که شما این امکان را دارید که از ویژگی های playback,playlists و favorites برنامه windows Media player نیز استفاده کنید .مهم تر از همه اینکه تمام شدن یا کم شدن شارژ Mp3 player دیگر شما را نگران نمی کند.

3- دادن رمز به USB

فرض کنید شما در کول دیسک خود اطلاعات خصوصی و محرمانه ای نگهداری می کنید و دست بر قضا این کول دیسک با ارزش شما ناپدید می شود .خب علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد! قبل از اینکه چنین چیزی رخ بدهد ما استفاده از نرم افزار Rohos Mini Drive را پیشنهاد می کنیم. شما با بهره گیری از این ابزار امنیتی می توانید یک پارتیشن مخفی در کول دیسک خود بسازید و آن را از طریق رمزگذاری کردن، ایمن سازید. بالتبع هر فایلی هم که در این پارتیشن کپی شود، مورد محافظت قرار می گیرد. برای دانلود و کسب اطلاعاتی در مورد این نرم افزار به Download.com مراجعه کنید.

4-راه اندازی یک Web Server مجازی

اگر شما طراح وب سایت هستید، احتمالاً از اینکه بدانید با استفاده از نرم افزار server2GO می توانید براحتی درون کول دیسک خود یک WebServer راه بیاندازید، شگفت زده خواهید شد. این Web Server از آپاچی PHP,MySQL و perl پشتیبانی می کند . server2GO یک سری ویژگی های خوشایندی دارد از جمله اینکه : استفاده ازآن به نصب نیاز ندارد، بر روی تمام نسخه های ویندوز اجرا می شود، اکثر مرورگرها را پشتیبانی می کند و دست آخر اینکه کاملاً رایگان است. از نظر طراحان وب، داشتن یک WebServer قابل حمل بر روی USB ایده محشری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت Server2GO سری بزنید .

5-رایانه تان را قفل کنید

آیا شما تاکنون فیلم هایی را دیده اید که در آنها یک نفر مرموز با زدن کارتی وارد محل نگهداری اطلاعات خصوصی و محرمانه شرکت ها می شود؟ اگر از این ایده خوشتان آمده است ،بروید به سراغ predator .پس از نصب و پیکره بندی این نرم افزار کوچک و رایگان، شما می توانید با استفاده از USB خود رایانه تان را قفل کنید. در واقع USB می شود کلید سیستم شما. هنگامی که USB به کامپیوتر وصل است همه چیز طبیعی پیش می رود ولی اگر کول دیسک را از سیستم جدا کنید، سیستم قفل می شود و صفحه کلید و ماوس از کار می افتد وصفحه مانیتور نیز تاریک می شود! برای unlock کردن سیستم و بازگشت به حالت معمولی، کافی است USB را مجدداً به رایانه وصل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد predator و دانلود کردن آن، به وب سایت predator مراجعه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد